wtorek, 26 lipca 2016

Zdrowotne trio - witaminy D3, K2 i sól magnezowa Mg balans, Witaminy z Duszą a martwica około trzustkowa.


Mam 53 lata. Poważne problemy ze zdrowiem zaczęły się latem ubiegłego roku. W ostatnim dniu pobytu nad morzem pojawił się ostry ból na całej długości brzucha. Nie mogłem ani siedzieć, ani leżeć. Towarzyszyła temu wysoka gorączka oraz ciągły, ostry ból. Po powrocie do domu natychmiast udałem się do lekarza i otrzymałem od razu skierowanie do szpitala. Diagnoza – ostre zapalnie trzustki. Przeleżałem w szpitalu dwa tygodnie, a po wyjściu kontynuowałem leczenie, dietę i zażywanie lekarstw. Minął miesiąc, a stan zdrowia nie uległ poprawie. Ponownie wróciły ostre bóle, problemy z jedzeniem, utrata wagi i utrzymująca się gorączka. Po konsultacji z lekarzem ponownie otrzymałem skierowanie do szpitala i znowu dwa tygodnie byłem na kroplówkach. Tym razem diagnoza brzmiała: martwica około trzustkowa. W perspektywie czeka mnie operacja trzustki, innego wyjścia nie ma – taką informację usłyszałem opuszczając szpital. 


Jednakże wyjście znalazło się za sprawą osoby, którą poznałem dzięki koledze z lat młodości, a dzięki której zrozumiałem znaczenie zdrowego odżywiania oraz Zdrowotnego Trio, czyli witamin o niezwykłej Bioprzyswajalności: Kropli Słońca D3 i NattoFit K2 Mk7, i magnezu Mg balans. Zacząłem stosować te witaminy w ilości 1 kropla na kilogram wagi ciała oraz moczyłem nogi przez 30 minut wieczorem przed spaniem w 2 litrach roztworu z Mg balans. Po wyjęciu nóg z wody nie wycierałem ich, tylko zakładałem suche skarpetki i w nich spałem. Bóle natychmiast przeszły. Dodatkowo wprowadziłem prostą dietę opartą między innymi na bazie bardzo dobrego oleju lnianego, którego jakość została potwierdzona przez mistrzów radiestezji, bo przecież ciężko chorując, nie wolno byle czego jeść, nie wolno stosować suplementów czy jedzenia wątpliwej jakości. 






Dzisiaj dziękuję Bogu za podanie mi ręki – wróciłem do mojej wagi, poprawiła mi się cera, a znajomi widząc mnie, mówią: „jak dobrze wyglądasz”. Ja ze swojej strony polecam każdemu, kto ma problem ze zdrowiem te witaminy oraz sól magnezową, bo dzięki nim wyzdrowiałem. Dodam jeszcze, że zarówno witaminy Kropla Słońca D3, NattoFit K2 MK7, jak i magnez Mg balans są teraz w naszym codziennym użytku.

Dariusz M. 

Artykuł ukazał się w czsopiśmie "HARMONIA -  Twoje zdrowie, Twoja Odpowiedzialność" lipiec, sierpień 2016, strona: 45

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz